marți, 13 mai 2014

petrecerea Catalinei





Era vineri. Eu eram inpreuna cu colegi mei la scoala. Era ziua de nastere a lui Catalina prietena mea cea mai buna. in ziua vineri eram liberi, fara teme numai joaca. in fine sa revenim la subiectul important. Stiti cu toti ca colegi meii au adus multe cadouri minunate papusi MONSTER HAI si alte cadouri de vis. era inbracata cu o rochie cool. Aproape era ora 3 de fapt ca sa va explic mai bine: era ora 2, doamna Anca era profesoarea noastra de germana, ea a intrat in clasa am facut o sceneta in germana si dupaia sa terminat ora de germana si doamna a plecat. 
chiar atunci era ora 3 toti copii mei sau inpins ca sa se spele pe maini. dupaia a suflat in lumanari, a fost minunat, chiar am facut baloane de sapun. eu, Ana perovic, o colega de a mea si cu o prietena mai veche de a lui catalina am fost la catalina acasa am mancat alune am sarit pe trambulina si la urma am lansat o zana magica. a fost o zi de vis. 

Si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa. By by.




7 comentarii:

  1. wow, ce poveste tare, Kiki!!!!!!!!! abia astept sa te vad , ca sa imi explici cateva chestii despre care nu stiu prea multe, cum e cu papusile monster hai si cum adica ca ati lansat o zana magica-e zmeu, balon, ce e, ma intreb.si, daca o sa ma pricep, as vrea sa iti scriu si eu o poveste, numita Clara, Catalina si Ana, zanele magice-ce spui?
    abia astept sa te imbratisez,cum iti spuneam,alte zile de vis.
    Cerasela.

    RăspundețiȘtergere
  2. KIKI, DRAGA MEA, SI LA MINE A FOST O VINERI. O TANTI MI-A ZIS SA SCRIU NISTE LUCRURI PE NISTE HIRTII SI NU AM STIUT, ASA CA AM INTREBAT PE ALTA TANTI CARE M-A AJUTAT .E BINE SA INTREBI OAMENII, PENTRU CA ASA AFLI CEVA DE LA EI SI ASA AFLA SI EI CA ESTI SI TU ACOLO CU INTREBAREA. liviu, PRIETENUL TAU DE LA TIRGU JIU

    RăspundețiȘtergere
  3. So many birthday parties! So many candles! So much cake! So much fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes indeed, dear Michael, no surprise there! of course i have so many birthday parties, we've all worked hard for our homeworks!!! like little bees!!!

      Ștergere
  4. is that a dinosaur on your party hat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, that is a biiiiig dinosaur, which will swallow you instantly!!! HAP HAP

      :-)

      Ștergere
  5. He will eat me?!?! Yikes! Good thing you warned me, as I was thinking that he looked rather friendly, but i guess all dinosaurs get hungry...

    RăspundețiȘtergere