marți, 30 decembrie 2014

Craciunul!!!



Eu abea asteptam Craciunul. vine Mosul,eu primesc cadouri si ma joc in zapada. Si,a venit. mai intai am facut bradul la mamaie Rodica apoi la Buni si la sfarsit unde credeti La mami si tati.A venit Radu un bun prieten, Ana si Cristina. am mancat pizza si am impodobit bradul frumos. apoi dupa ce au plecat Ana,Radu si Cristina,au venit bunici mei tataie Bastu si Buni si mamaie Rodica si tataie Vasile, au vazut casa bla,bla,bla ma rog. am despachetat cadourile si mam bucurat de jucarii. (Pot sa va mai spun ca ce scriu eu aici sunt jumatate din cadouri, sa incepem) 

hmhmhmhm primul cadou este: o papusa Winx cu aripi si pentru mine,o carte de istorie cu Vlad Tepes, un microfon cu baterii , niste jocuri de inteligenta carti la germana , caiete de romana si matematica. astea au fost. by,by fani buni.pe data viitoare. a si europolis monopoly.

AND A HAPPY NEW YEAR!




4 comentarii:

  1. Wow! it sounds like you've had a great Christmas. And so many wonderful presents: books, a microphone… even wings!!! I'm still stuck just walking around with my feet firmly on the ground. But i did get a popcorn cooker, so i've been eating lots of popcorn this week, i'll probably make some more for New Year's eve too.
    Happy New Year Kiki!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! nu am mai vazut asa ceva, un asa mos langa o asa Printesa!!! Kiki, dar este spectaculos, unde l-ai intalnit, pare ca veniti de pe un nor?...si ce daruri, tot mai minunate, primesti tu in fiecare an, mise pare corect, dupa cat de muncitoare si desteapta esti tu in tot timpul anului sa ti se dea atatea distractii!
    ma bucur foarte mult ca esti fericita langa Mos si ca ai primit asa multe minunatii si ca rochia iti vine asa de bine, si ca si parul iti sta super!abia astept sa te aud cantand la microfon...

    te imbratisez si sarut cu dragostea unui an gata sa inceapa!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. acest blog este minunat si ne distreaza foarte mult si suntem mari fani ai acestei fetite amuzante si dragute pe care o cheama kiki si vrem ca ea sa ne scrie mai des postari aici sa ne amuzam cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo, Kiki draga, m-am bucurat tare mult de cum ai petrecut matale. imi pare rau ca nu am venit si eu cu gonzales in dinti la tine.
    Iti dorim un an in care sa fii cuminte , ca de obicei , sa citesti cartile primite si sa ai grija de mamata si de Abu, ca stii cum sunt ei, oameni mari. Si de oamenii mari trebuie sa ai mare grija sa fie si ei copii care sa traiasca fericiti pina la adinci batrineti. Te pup, Liviu, prietenul tau de la tirgu jiu

    RăspundețiȘtergere