luni, 22 iunie 2015

Sfarsitul tribal al clasei a 2a
















Bam!!!!!!!! am terminat clasa a 2 a . pe parcursul anului scolar am invatat,ne-am distrat si evideeeent, mai ales pentru abu,ne-am prostit cum ar fi:DREPTI CU CHILOTII PE PERETI,sau TRANDAFIR DE LA CRAIOVA TE-AS IUBI DAR NU STIU VORBA si MAMALAGA.



am facut si o serbare cool nene!!!!!! sa incepem serbareeea: cei de la clasa a 3 a au interpretat sceneta Pippi langstrumpf si dans mixt. cei de la a4 a au fost oameni de stiinta,cei de pregatitoare ,in special pentru tataie bastu (picimani, c-asa le zice el) au interpretat greirerele si furnica iar dans, trei buburuze - muzica,puteti sa o cautati pe you tube.

cei de la clasa 1 au interpretat Fata murdara. 

iar noooi, doamnele si domnii de la clasa a doua am interpretat fabula de Nina Cassian Critica de jos.eu am fost soricelul chit, chit,chit iar dansul nostru a fost tribal ,exact fratilor, am fost tribali UGA UGA apoi am cantat Vacanta si s-au dat confeti din tavan.

am fost taretaretaretare fericita cu clasa mea.

byebye fani buni! 
 you !!!!!







.

8 comentarii:

  1. Wow! that sounds like it was a lot of fun!
    And a big congratulations from Canada for advancing from 2nd grade—well done!
    You don't look like a mouse though. ;-p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks, Michael!!!!

      next time i will play a mouse just for you!!!!

      Ștergere
  2. maaaama, Kiki, dar este cel mai frumos si mai comic text al tau! si cel in care fericirea seamana cu coronita ta cu flori albastre! :) ce program nemaipomenit ati avut, ce mult mi-ar fi placut sa fiu acolo la serbare, cred ca tu esti singurul soricel din lume pe care il iubesc! :)
    si ce ma bucur ca ai fost "cu coronita", asa cum se zice, stiu cat de mult ai muncit tu anul asta, dar nu-i asa ca merita sa fii atat de bun si de destept, chiar daca e uneori obositor?iar tubesti o adevarata domnisoara-printesa, iti jur, fermecatoare, irezistibila, unica si ..si...si...regina nemaipomenita a Show-ului! noi, fanii tai, te aplaudam: IU-HU-IU-HU, REGINA CEA MAI IUBITA ESTI TU!!!:):):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Kininacho! vad ca te-ai distrat de minune ca soricel! Sa vezi ce o sa te mai distrezi vara asta si ce o sa mai citesti ! imi place mult coronita ta esti foarte frumoasa cu ea dar si fara ea! imi pare rau ca nu am fost si eu acolo ! te pup, prietenul tau de la Tirgu-Jiu, Liviu

    RăspundețiȘtergere
  4. Bamm, tamm tammmm!
    Bravo, felicitari, Kiki, esti in randul lumii, ma rog, al lumii care a absolvit primele doua clase! In fata ta insa se deschide un lung sir de ocazii sa fii in randul multor lumi, caci tot urmeaza absolviri! Cu coronite, cu povesti, soricei si fetite! Cu multe zambete, bucurii si succese!
    Ai crescut mult si esti din ce in ce mai frumoasa de la ultima mea trecere pe-aici. Aproape ca mi-e frica sa-ti mai spun Kiki! Ochisorii tai vorbesc multe si parca vad departe, dincolo de noi, tocmai in inima povestilor!
    Iti urez o vacanta frumoasa dupa atata truda si sa se intorci la toamna plina de energie si cu tolba doldora de intamplari pe care sa le desarti aici pe blog, sa ne veselim si noi!
    Multe pupici de la o englezoaica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am intors cu tolba plina de intamplari! uitat-va la postarea noua!

      pupici!!!
      KIKI

      Ștergere