sâmbătă, 15 martie 2014

bolnavioara kiki







Era o zi ca toate cele!dar dintr-un moment am inceput sa fac asa co-co-co: era tusirea!
mamaie Rodica a opservat asta.a sunat repede la mami . dupaia repede repede a fugit cu picoroangele pumpupupum tragea voalurile dupa ea!neam dus repede la doctor.am stat acolo vreo 1 ora si 30 de minute oooooo  ce plictiseala in fine sa revenim la kesti serioase! in sfarsit a venit doamna doctor a zis ca sunt foarte bine. 
si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa.



.

6 comentarii:

  1. Si iata ca mamaie Rodica ,cu urechea ei ...muzicala,a depistat tusea din timp si asa a scapat de febra
    Kiki,E mai greu noaptea ca nu poate dormi de tuse,dar scapam noi si de asta si ne vom pune in curte cortul lui Suleyman....pupici pentru Kikici,,,mamaie Rodica .

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Kiki. May your recovery be as quick as your mother's long legs! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. KIKI DRAGA, MA BUCUR ASA MULT CA NU ESTI BOLNAVOIARA ASA CUM CREDEAI SI MA BUCUR SI MAI MULT CA RACEALA CU CO CO CO A PLECAT. AM FOST SI EU RACIT DAR AM SUNAT PE MAMA MEA SI PE MAMAIA MEA SI ELE MI-AU ZIS CE SA FAC CA SA MA FAC BINE IAR ACUM SUNT BINE SI SANATOS, CA SI TINE SI NU MAI AVEM NEVOIE DE DOCTOR SI DE PLICTISEALA SI DE CHESTII DIN ASTEA CARE NU NE PLAC. LIVIU, PRIETENUL TAU DE LA TARG JIU

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa si plina de surprize este povestea ta, draga Kiki, mi se pare acum ca co-co-co este o pasare ca o tusire vesela,de primavara:)
    singurul lucru de care imi pare rau este ca tu si cu mama nu ati avut macar un invartitor scaun la spital...dar bine ca ati facut vraja cu valurile, si toata boala a disparut ca prin farmec:)- o sa incerc si eu , din castelul meu de aici,multumesc pentru solutii:)-sarutarile mele:)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc dragi prieteni si va astept cu drag la urmatoarea postare

    RăspundețiȘtergere