sâmbătă, 22 martie 2014

concursurile ratate






Eram la scoala evident faceam temele matematica, romana in fine.dar dintro data a venit doamna peste noi si ne-a spus ca sambata si iar sambata...  deci... mmmh hai sa recapitulam: sambata prima am un concurs de mate iar sambata vitoare o sa-l avem pe cel de romana, ati inteles ! iar dupaia a venit catalina si a spus: doamna dar e o gresala, adica mie nu-mi convine. doamna a mangaiato usor si ia zis: dute-n banca! iar eu mam plans: aaaaaaaa of iar a inceput.
dar toti sau dus inafara de mine stiti de ce? am facut febra cam... aaa... 40 de grade la termometru, asa am vazut!!!!!!!!!!!!!! 
dar a doua zi am facut iuhuuuuu, ma jucam de minune! mai era si tusirea aia proasta dar lasa, aia trece. 

si-am incalecat peo sa si vam spus povestea asa.









.

6 comentarii:

  1. E-he-he....si cite concursuri mai sint ....Iti doresc din suflet sa nu le mai ratezi ....
    De-abia te asteapta mamaie cu subiectele de facut ....Si cind te gindesti ca te-a asteptat azi Victor la concurs ...pupici mamaie R.

    RăspundețiȘtergere
  2. da,Kiki, si eu cred ca nu ai pierdut mare lucru, o sa vezi, concursurile astea sunt mai putin frumoase decat sa iesi primavara si sa culegi ghiocei din padure...pacat ca a fost tusirea cu tine, insa ai vazut ca bucurie este sa te joci apoi, dupa ea, parca mai vesela ca niciodata?...eu cred ca cel mai mare premiu este acela in care ai invins tusirea, nimic nu este mai frumos decat sa pictezi cu mama, sa faci prajituri cu oua ( chiar si crude, fac bine la voce) , sa ii faci mamei surprize,asteptand-o cu dormitorul curat-curat si frumos ca florile cele rosii pe care ti le pune ea la ferestre. si premiul cel mai maret este cand te mangaie mama usor, si are pielea fina ca o clatita,nu?:)
    te imbratisez cu o imbratisare de peste 40 de grade:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Whew, 40 degrees—that's hot! Too bad you couldn't have come here for a visit as it has only been -10 degrees and so i could have used you to heat my house instead of the furnace. ;-p

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI, KIKI! AM UN TORT MARE IN INIMA MEA SI TI-AM APRINS LUMINARI PE EL. SA AI GRIJA DE MAMATA SI DE ABU SI SA NE VEDEM CU TOTII IN CURIND SI SA NE JUCAM . prietenul tau de la tirgu jiu, liviu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! o sa suflu lumanarile cand vin la tine la tg-jiu!!!

      pe ale mele poti sa le vezi in postarea urmatoare!

      Ștergere